Formování podnikatelské strategie a strategické řízení organizace
Na tento seminář se již nelze přihlásit z důvodu uzávěrky přihlášek. Kontaktujte nás.
Obsahová náplň
Proč potřebuje firma strategii?
podstata podnikání a smysl existence firmy
vývoj podnikatelského prostředí
Východiska strategického řízení
monitorování a analýzy podnikatelského prostředí
hybné síly podnikání (Porter)
zájmové skupiny a jejich očekávání
Marketingová strategie jako základ podnikatelské strategie firmy
marketing jako firemní filozofie
marketingové analýzy a marketingový mix
marketingová strategie jako manažerská volba
Strategická architektura
logika strategického rámce
poslání, vize a hlavní cíle firmy
oblasti klíčových výstupů, jak definovat a měřit cíle
co jsou klíčové způsobilosti a jak s nimi pracovat
co jsou klíčové faktory úspěchu
jak pracovat s rizikem
strategický rámec - výchozí nástroj strategického řízení
Principy, postupy a nástroje formování strategie
jak postupovat při formulaci poslání, vize a hlavních cílů
jak provádět klíčové vstupní analýzy a jak pracovat s jejich výstupy
techniky tvořivé práce a jejich uplatnění při formování strategie
postupy strukturování strategických témat a výběrů priorit
SWOT analýzy jako významný nástroj řešení problémů
Proces formování strategie a kdo na něm participuje
Jak prosadit strategii do firmy Balanced Scorecard
komplexní pohled na firmu - základ BSC
vyváženost různorodých strategických cílů jako princip
strategické mapy
rozpad strategie až na úroveň osobních úkolů - logika a postup
(měkké) faktory implementace strategie
podstata a principy řízení změn
role vrcholového managementu i nižších úrovní řízení
Podstata strategického řízení
čím se firma zabývá a jaký to má pro její existenci význam
soulad se strategií a jak ho dosáhnout
vazba strategie na plánování
integrita operačního a strategického řízení a jak jí dosáhnout
Historie a trendy strategického řízení
vývoj moderního managementu do dnešní doby
hlavní myšlenkové proudy, přístupy a nástroje strategického managementu
megatrendy nejbližších let a jak ovlivní podnikání a management
připravenost a pružnost jako podstata nových strategií
Jaká je vazba strategického řízení na jiné manažerské přístupy ve firmě
o čem je management firem - koncept 7S
které jsou klíčové manažerské nástroje a jaká je jejich vazba na strategické řízení
manažerské paradoxy a jak s nimi žít
firma jako sociální systém
jak spolu korespondují různé manažerské přístupy
vůdcovství - soubor předpokladů, schopností a dovedností vrcholového manažera v procesu strategického řízení firmy
Přidat seminář do mého kalendáře 2006-03-16 09:002006-03-17 16:00Europe/PragueSeminář Formování podnikatelské strategie a strategické řízení organizaceLEGENDOR, spol. s r.o., zasedací místnost č.302, Politických vězňů 8 , Praha 1Legendor, spol. s r.o.info@legendor.cz
Lektor: Ing. Dušan Nepejchal, nezávislý konzultant
Datum konání: 16. březen - 17. březen 2006 (09:00-16:00)
Místo konání: LEGENDOR, spol. s r.o. zasedací místnost č.302
Politických vězňů 8
Praha 1
Prezence účastníků: 08:30 - 09:00
Uzávěrka přihlášek: 09.03.2006
Maximální počet osob: 15
Poplatek za seminář: 6.200,- Kč
Poplatek zahrnuje účast jedné osoby na semináři, studijní materiály, občerstvení o přestávkách a oběd při celodenním semináři, v poplatku je již účtována DPH